Værdigrundlag

Lørslev Friskole & Børnecenter består af en fri grundskole fra 0.-9. klasse med SFO/Klub samt en børnehave.

Vi lægger vægt på at børn, forældre og personale mødes i et tæt og forpligtende fællesskab, hvor vi tager ansvar for hinanden – og for verden omkring os. I dette fællesskab er der plads til forskelligheder, og hverdagen i børnehaven og skolen er præget af tolerance og omsorg for hinanden. I leg og læring på tværs af aldre er der altid nogle at se op til og nogle at være et forbillede for.

Vi ønsker at skabe rammerne for livsglæde og læring, forundring og fantasi. Børnenes hverdag foregår i et overskueligt og trygt miljø sammen med nærværende og engagerede voksne, som formår at se det enkelte barn og udvikle det fagligt og socialt ud fra netop barnets udgangspunkt.

Vi vil, at børn ikke kun skal blive til noget - de skal også blive til nogen.

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?
Reload Reload document
| Open Open in new tab